Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

30 Aralık 2010 Perşembe

peff!

Nihayet ledik’te yerleşik hayata geçtim. Şu an evde ilk yalnız gecemi geçiriyorum. Korkuyor muyum? Tabi ki, hayır. Ama çok sıkıcı ya. Okuldan geldiğimden beri internete girdim, ondan da canım sıkıldı. Saatlerdir şarkı dinliyorum, ağır parçalar dinliyorum. Yalnızlık gerçketen zor. Mesela az sonra film izleyeceğim. Hem de pazartesi sınavım var. Ama hiç çalışasım yok. Daha saat 19.46. ya nasıl geçecek o kadar zaman. Ahh yazın ne güzeldi ya. Tez yazacağım deyip gece gezmelerimin acısını galiba şimdi çekiyorum. Ladikte gezecek yer yok. Arkadaş da yok. Acılar çocuğuyum ülen..

Gelelim okula. 9. sınıflardan nefret ediyorum mesela. Hiç söz dinlemiyorlar. Garip yaratıklar. Ama diğer ç.ocuklarımı seviyorum. Gençlerle olmak güzel ya. Ladik’e de alıştım galiba, zaten bu kadar küçük yere alışmak pek de zaman gerektirmiyor. İstanbulu ölesiye özlüyorum. Artık tamamıyle Uygurlar gibi yerleşik hayata geçmek istiyorum, istanbulda. Tiyatroları özledim. Akbil basmayı özeldim. Çamlıcaya yürüyüşleri.fethi paşayı. Okulun kantinin. Ya hu buradaki kantin bir metrekare hocaların iddialarına göre o da zor yapılmış.  allahım ya böyle komik şeyleri gördükçe sinir oluyorum ya.

Bugün nöbetçiydim. Yok arkideş nasıl iş anlamadım gitti ne iş. Bir dakika oturmadım yerimde. Hep koştur, koştur. Gerçekten zor. Allahtan son ders çocukları toplayıp konuştuk onlarla, yani diğer hocalar konuştu

Bazen bizim hocaları anlayamıyorum valla. Sanki hiç kendileri genç olmadı ki bunlardan olağanüstü şeyler bekliyorlar. neyse ben anlıyorum onları. Ama şu 9. sınıfları anlamıyorum. Valla çok pis dövmek istiyorum bazılarını. Ama biri de tepki verir diye de korkmuyor değilim. Okuldan bir hocaya göre kimse öyle bir şey yapamazmış ama ya öküz kafanın bana yapacağı tutarsa diye de içimden geçirmeden edemiyorum. Onun dışında artık sınıf defterlerini doldurabiliyorum. Biliyorum olağanüstü şeyler değil ama olsun yazayım dedim
Yarın son okul günü, herkese “seneye görüşürük” diye iğrenç espiriler yapacağım. ay inşallah öğleden sonra ders olmaz, diye de dua edeceğim. Yarın yine 9lar var.

Bu arada bayan hocalarla çok pis dedikodu yapıyoruz. Ama öyle korkunç şeyler felan değil. Çok eğleniyorum. Her okulda dedikodu oluyormuş, bizim okulda olmayacak diye korktum ama herkes benden beter

2 yorum: