Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

25 Ekim 2010 Pazartesi

ben, sen, o, biz, siz, onlar

bu aralar canım çok sıkılıyo, büyük sınava az kaldı, ama ben pert olmuş bir haldeyim.
canım hiç ders çalışmak istemiyor, ne zaman istedi ki diye soran büyük bir halk kitlesi içimde yaşıyor..
ha bi de bu yetmezmiş gibi, dün üç kişi uykusuz kaldığımız gibi bir de bugün yüzyıllar sonra mektup arkadaşım ortaya çıktı.
nasıl oldu, mu?
benim lisedeyken bengladeşten bir mektup arkadaşım vardı. 2-3 yıl yazışmıştık onunla. sonra pert oldu tabi her şey, bugün çıktı ortaya ama farkı bir isimle.

dındırıdındırı dındırı dındırı

işte beni çeşitli şüphelere gark eden bu!!!!!!! türk sapıklara alışmıştık da bengalli bir sapık ilk defa görüyorum galiba, sanursamm,zannedersem. adı farklı, doğum tarihi farklı, galiba yüzü de farklı mektupla gönderdiği fotoğrafı kaybolmuş, tam hatırlamıyorum, zaten hepsi birbirine benziyor.yani atsan atılmaz satsan 5 kuruş etmez. ama sanki o değil gibi. peki o değilse neden?
soruyorum hı, neden?
yoksa o mu?
neden ben?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder