Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

7 Ağustos 2010 Cumartesi

inception, salt


macera filmlerinin dibine vurdum kiii normalde hiç sevmem öyle vurdulu kırdılı şeyleri.. film dediğin abi, seni kasmayacak ya üzecek ki ben dram severim ya da güldürecek. 2 saat koltukta yapışıp acaba katil kim, suçlu kim diye düşünmek hiç bana göre değilse de yapacak çok işim olmadığından, hiç işim olmadığından, evde yalnız olduğumdan kendimi sinemalara vurdum..

önce inception sonra salt..

inception iyi de iki buçuk saat yaa, şişiyosun, rüya içinde rüya, aşk içinde aşk, modern zamanların dallası vs. yine de güzeldi.

salta gelince, onu dün izledim. angelina jolieyi hiç sevmem. ama işte alternatifisizlik. neyse filmi izledikten sonra tüm islam alemi olarak angelinaya dua edeceksiniz, benden söylemesi çünlü kadın dünyayı kurtarıyo, boru değil yanee.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder