Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

5 Haziran 2010 Cumartesi

dejavularım var benim..

bu araalr az konuşuyorum, az yiyorum çok uyuyorum..
sınavlar yaklaşıyor ve sarie.
okul bitiyor..

ben hep daliyorum eski günlere
yıldızlı günlerde köydeki evdeki "yazlık"dediğimiz odayı hatırlıyorum. sonra da orada fındık yediğimi, fındığın kabuğunu camdan atarken de her kabukta besmele çektiğimi hatırlıyorum. babannem korkutmuştu beni, ben de korkmuştum çarpılmaktan, onun için gece bir şey dışarı atılmaz bizde..

bi de o günlerde şu vardı: yıldızlı geceler.. trabzonun bir dağı, dağ demek allaha yakın olmak demek, dağ demek yıldızlara yakın olmak delmek.. elini uzatsan dokunacaksın demek. daha bir parlak, daha bir umut verici. bununla beraber sayıları yeni öğrenen bir çocuk için nimet demek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder