Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

29 Mayıs 2010 Cumartesi

kına-kop-kop


kültürümüze nereden bulaştığını tam olarak kestiremediğim bu kına geceleri pek çok kişiyi görmek için harika oluyor. ayy çok resmi bir giriş oldu, tez yazmanın zararları işte..

dün gece sümm'ün kınası vardı. hemen herkes oradaydı. çok güzeldi.. sümm 8 yıllık arkadaşım benim. her ne kadar onu sevdiğimi çaktırmasam da onun gönlümde yeri ayrıdır. liseyi beraber okuduk, dershaneye beraber gittik, aynı üniversiteyi kazandık ve şimdi o gelin olmuş gidiyor bir kuş gibi.. ben her ne kadar gümbürtüye gittiğini söylesem de, gidiyor işte:) inşallah çok mutlu olur...

kına için hazırlanan videoda her ne kadar ben olmasam da çok güzeldi. benim bile gözlerim doldu. sümmeyyeyi ben yine görürüm de göremeyecekler için çok acı.. benim de ileride göremeyeceğim ama çok sevdiğim arkadaşlarım olacak ya onları düşününce daha bir gözlerim doldu.. gözyaşlarımı engelledim de bu sefer burnum aktı... zaten hep böyle oluyor.

elime kına sürmedim, o kokuyu sevmiyorum, ama sürenlere sonuna kadar saygı duyarım ama yemeğini yemem, of çok konuştum. ama, ama ama diye diye diye.. öyle geçti.

hey, okul bitiyo bi hafta sonra!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder