Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

17 Mayıs 2010 Pazartesi

..

ah demek istiyorum
dağlara acımadan.
sen gittin
ben bitmedim
aynıyım ben
sadece biraz daha kırık
aynı yerlerde oturuyorum
saçım aynı sayılır,
gün geçtikçe uzuyor, dip boyam gelmiş.
çayı yine şekersiz ve demli içiyorum
sınavlara giriyorum.
günlerim boş geçiyor anlayacağın.
dokunduğun yerlere tekrar, tekrar dokunuyorum.
dokunurken kayıyor ayağım, aklım.
müjdeler olsun! leylanın yeni bir kızı doğuyor


yeni gözlerle karşılaşıyor gözlerim
sadece gözlerim
kalbim kör oldu biraz.
deniyorum, hocalara gidiyorum, muska yazdırıyorum
kalbimin gözü açılsın diye.
sır kapısı felan izliyorum.
nafile.
özlediğimi özlüyorum.
geçmişi özlüyorum.
temiz havayı içime çekiyorum.
havayı aldım, olsun.
o da güzel


sen de güzeldin.
harika olabilirdi.
hala olabiliriz.
olamaz diyorsun.
yanlış mı anladım
zaten yanlış anlamaya meyyalimdir.
iyi
çok iyi
görmüyorsun ama
görmeni de istemem
çok üzgünüm ve
havaya karışık yağışlı yağmur var.
muson mevsimi yaşıyorum.

ne dediğimi bilmiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder