Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

8 Nisan 2010 Perşembe

pembeden pembeye

yolda pembe bir vosvos gördüm
seninle buluşmadan önce
ve sen bana pembe güller almıştın
aşk dedin, sen dedim.

yeşil bir otobüse bindik
yeşil kaplı bir kitap okuyordun
can dedim, canan dedin
benim adım canan değil dedim
güldün,sen


ben utandım,
ayağıma baktım
senin ayakkabılarının bağcıkları beyazdı
kulaklarımdaki inci küpeler gibi
güzel dedim,
sensin güzel dedin.

kahverengiydi kahve
gözlerinin rengi gibi,
çikolata gibi,
tatlısın dedim
canımsın dedin.

kırmızıydı oturduğumuz masa
gülümsemenin yattığı dudakların gibi

pembeydi sonsuza kadar mutluluğun resmi
vosvos gibi.. :)

2 yorum:

  1. pembeydi sonsuza kadar mutluluğun resmi
    vosvos gibi.. :)

    çok tatlısın, çok beğendim :) tebrikantosmikatnson

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler zezem, nice şiirlerde buluşmak üzere.)

    YanıtlaSil