Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

23 Aralık 2009 Çarşamba

hayat güzelmişşşşşşşşş!!!!!!!!


ırkçı değilim gayet iyi biriyim..ama izlediğim bir çok filmden burnuma yahudilik gelirse işşte ol zaman bu beni garip düşüncelere gark eder..geçen yıl en iyi kadın oyunculuğunu alan kate winslet ve the reader...ve uzun zamandır izlememek için büyük emek sarfettiğim hayat güzeldir..

evet hayat güzeldir...keşke bu kötülükler olmasa ama o yahudilere yapılar bir çok şey şimdi müslümanlara yapılıyor...hem de haksız yere...gidin hristiyanlara yapın kardeşim...ve ben inanıyorum ki 100 yıl da geçse müslümanlar onların filmlerini bile çekmez..bu bakımdan utandım...

heee izlediğime pişman mıyım...hayır...ama izlemesem daha iyi olurdu herlade..ya benim kalbim yumuşuyor..ama biz allah için sevmek ve allah için nefret etmek zorundayız...

not: söylendiği yerden giden şey................................sesssizlik...............................

ve ben olsam belki de o trene binmezdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder