Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

20 Kasım 2009 Cuma

ya-za-mı-yo-rum

uff yaa..bu sınavlar bana hiç iyi gelmedi...neden bilmiyorum, yazamıyorum, canım sıkılıyor, afakanlar basıyor..zaten hep demişimdir.bu okul lanetli diye..bana hiç yaramadı..hani hep olur yaa öğrencinin sınavı kötü geçmiştir fakat yüksek alır sevinçten havalara uçar..işte ben hiç duyguyu yaşamadım bu okulda..ya yüksek beklerdiğimde de zaten hep düşük ladım..bugün de bi tanesi açıklandı zaten sinirlerim tepemde herkesin 90-95-100 aldığı sınavdan ben 80 almışım..yaa bu durumda iki seçenek var..ya ben yazamadım ya da hocanın karısının geldiği bi an verdi o notu...ya ama anlayamıyorum yaa bu kadar basit soruları süper döşedim iki kağıda ama ama...şu an kendimi gerizekalı gibi hissediyorum..evet ne yapayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder