Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

28 Ekim 2009 Çarşamba

nerden...

kendimi suçlu hissediyorum..okul başlayalı bir ay oldu ve ben hala bir derse girmedim.bu gün de yağmuru görünce tam hazırlanmış çıkacakken şeker edasına bürünüp,erimekten korktuğum için vazcaydım...evde kös kös oturuyorum...bir sürü fotoğrafa baktım sabahtan beri...aslında dışarı çıkıp fotoğraf çekesim öyle geldi ki istiklal yapsam diyorum içimden..bir de filme giderim..şu iki dil bir bavul olayını merak ediyorum..başroldeki adamın taklidini yapıp gülüyoruz..onu gidip görmek lazım...biraz da fotoğraf çekmek lazım..bugün sol taraftan kalktım herlade fotokritikte terör estiriyorum....sabah sabah adamın biri çarşaflı bir bayanın fotoğrafını koymuş, altına da akrepsin sen felan filan diye başlayan bir nazım şiiri...ben de ilke defa kendimi tutamadım..ulan yeter be..atarlarsa da atsınlar..ne boktan iştir bu.iyi fotoğrafçı olmuşsun ama insan olamamışsın, insan...kadının çıplak olmasının sanat olduğu, kapalı olmanınsa akreplik olduğunu düşünen insanlarla aynı atmosfer altında yaşamak istemiyorum ya..bi de bunlar türk olacak, müslüman olacak..bir mesele olduğunda dini kimseye kaptırmayan, hocadan çok hoca, hacıdan çok hacı olan bu insanlar midemi bulandırıyor...gavur bile bunların yaptığını yapmıyor ya buna şaışırıyorum işte..ne olmuşuz biz ya hu...ne bu renlilik, böceklilik..ben buna karşıyım abi! herkes özgür düşünsünmüş! hep onlar özgür düşünüyor da biz kimsenin üstüne gitmiyoruz müslümanız diye...değil midir ki haksızlık karşında susan dilsiz şeytan! değil midir o melun bilgiçlik taslayan, değil midir ki o ilk özgür düşünceyi başlatan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder