Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

21 Ekim 2009 Çarşamba

her genç kızın başı!!

her genç kızın başı ne kadar dertlidir...o gelir bu gelir şu gelir...bir çok şey her genç kızın başına gelir..bazı şeyler bazı kızların başına gelir...hulasa dertlidir kızların başı, bazen de bitli..
ama şu fotoğraf sevgim yüzünden de başıma gelmeyen kalmadı...flick ile başlayan bu macera fotokritikle devam etti..daha sonra orda sorunlar çıktı, photomoment diye bir gavur sitesinde fotoğraflarımı yayınladım.ama dün, dün benim bütün fotoğraflarımı silmişler...çok sinirlendim.admine mesaj attım, bana döndüğü yok..tamam bir kaç kere espri olsun diye nü olmayan fotoğraflarımı nü kategorisine koymuş olabilirim ama bu kadar da olmaz ki canım...kolay mı benim gibi insanı harcamak.zaten bundan sonra köpek gibi sürünseler de fotoğraf yüklemeyeceğim oraya..işin komik yanı da aylar önce fotokritikte travesti bir adamın da başına bunlar gelmişti. o zaman bu hale sevinmiştim ne yalan söyleyeyim..adam karı gibi makyaj yapıp fotoğrafını çekiyordu yaa...midem bulanmıştı...şimdi onunla aynı durumdayım ama işim güzel yanıysa şu o sitede nü flitresi yok, nü fotoğrafları kabak gibi görüyosun, belki de bu bana allahın lutfudur demekten başka bir açıklama bulamıyorum bu duruma...hayırlısı..şimdi de başka bir sitedeyim...işin komik yanıysa fotokiritiğin yüzde99 u burda..haydeeeee....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder