Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

21 Ağustos 2009 Cuma

TOPRAĞIM,ANAM,BABAM,HER ŞEYİM


Toprak ana, toprak ana

Cengiz aytmatov a saygı duymam bununla başlamadı tabi..selvi boylum al yazmalım da bir efsane benim için…ama bu kitap dehşet bir şey…hiçbir kitabı okurken ağladığımı hatırlamıyorum ama bu kitapta ağlamadığım yer az…her ne kadar bizimkiler gülmesin diye klima çarptı desemde ağlamadan edemedim ya hu…ve kitap bittiğinde işte benim çekmem gereken film bu dedim..

Ya lanet!allahtan uzun zamandır tv izlemiyorum. Bu ne basit filmler, diziler, klipler.oha dedim yaa…ya ben yönetmen olsam diye yine içimden, kalbimden, damarlarımdan geçirdim..ah ah…hele var ya en sinir olduğum şu klipler..altı üstü dört dakika olan ve hepsinde arkada ya da önce cıbıl kızların dans ettiği bu klipler bana cinnet geçirttiriyor..ah ah…benim ahımı aldı bu yönetmenler ..bunların sonları bilinmez.

* allah rahmet eylesin Cengiz aytmatov.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder