Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

30 Ağustos 2009 Pazar

kal* geldi..


Yiyemezsin Demedim Mi - Pir Sultan Abdal -
Güzel aşk cevrimizi
Çekemezsin demedim mi
Bu bir rıza lokmasıdır
Yiyemezsin demedim mi
Yemeyenler kalır naçar
Gözlerinden kanlar saçar
Bu bir demdir gelir geçer
Duyamazsın demedim mi
Bak şu aşkın haline
Ne gelse söyler diline
Can ü başı Hak yoluna
Koyamazsın demedim mi
Aşıklar harabat olur
Hak yanında hürmet bulur
Muhabbet baldan tatl'olur
Doyamazsın demedim mi
Girelim Ali serine
Çıkalım meydan yerine
Küfrümüz iman yerine
Sayamazsın demedim mi
Pir Sultan'ım der Şah'ımız
Hakk'a ulaşır rahımız
On'ki imam katarımız
Uyamazsın demedim mi


eee ramazan ya o iftar programı senin, bu sahur programı benim izliyoruz ailecek..trt de istanbul sazendeleri çıkıyor..onları görünce kızlarla altunizade kültür merkezine gittiğimiz akşamlar geldi..ne eğlenirdik be...sonra gece yarısı üsküdara yürüyerek inerdik..hatta bir keresinde parkın yanından geçerken dayanamayıp saldırmıştık salıncaklara..sonraa bizim okuldan bazı hocaları televizyonda görünce bir hoş oluyorum..işte her zamanki gibi bir akşamdı da bu ilahiyi dinlerken pir sultan,ali, on iki imam geçince hemen balıklama atladım..ilahinin orjinali buymuş meğersem..vihu yihuuuu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder