Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

11 Ağustos 2009 Salı

garfield olmak..


zahide hep derdi sen garfield a benziyorsun..ben de hiç de bilem..ben türkan şoraya benziyorum derdim..hatta bunu kanıtlmak için de MSN testlerinden yaptım valla türkan şoray çıktı..



acı ama şimdi kendimi garfield gibi hissediyorum hem de yağmur altında kalmış garfield..bugün hümle buluştuk..ev bakmak için antalyadan geldi.ve hemen ev buldu..hem de allah rahmet eylesin bir teyze öldü ev ve eşyalar bizim kızlara kaldı dolayısıyla...eski eşya derken bir gramofon eksik bayağı eski..ama öğrenci için idaaare eder...neyse bizimkiler bayağıı güzel temizlemişler, bu günde dönüyorlar antalya ya ben de iç geçirdim...kısm-kanmadım desem yalan olmaz..onlara mutluluklar dilerken bana da tekrar dan atın beni denizlere çalsın lütfenn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder