Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

26 Ağustos 2009 Çarşamba

efeelerin "efe"si


falaş flaş..türkiyenin ilk kopya buzağısı "Efe"nin sağlık durumu çok iyi:D

Bu arada ilk kopya koyun dolly nin de hakkını yemeyelim,etini yiyelim:D


buzağı diyince aklıma ilkokul geldi birden..hiç unutmam bir sınavda birleşik kelimeler sorulmuştu..soruda söyleydi aşağıdakilerden hangisi birleşik kelimedir?ben de balıklama "buzağı" yı işaretledim.. çünki; biz evde şiveyle konuştuğumuz için buzağıya buzağı demiyoruz,kulağa daha hoş gelen "buzak" diyoruz..ama imla klavuzu benimle aynı fikirde değil tabi..ben de sınav psikolojisiyle buz-ağı diye birleşik bir kelime diye düşündüm..sonuç hüsrandı tabi...bir de öğretmenime itiraz edince git imla klavuzunu getir demez miiii...gittim getirdimm..hoca bulmamı söyledi..ben de kendime güvenmiş bir halde yoktur diye aradım,tabi bulunca bana kapak oldu ama neyse, onlar eski de kaldı..allahtan:)
*emrah resmini niye mi koydum...biir çok hoşuma gitti,, ikiii heralde imla klavuzu gördüğümde ben de o haldeydim..

2 yorum:

  1. kopyalanmış koyunun etini yemek caiz midir hocam? :D

    YanıtlaSil
  2. eğer dolly hala ölmemişse elbette evladım:P

    YanıtlaSil